Informacje
Polecamy również
ośrodek dla uzależnionych
- http://www.multigrass.pl/pl/zastosowania
- przeprowadzki-szybko
S jak Społeczność

Polecenie danej firmy przez zaufaną osobę jest tak naprawdę najlepszą i najpewniejszą formą reklamy. Żadna inna nie jest tak skuteczna. Ciężko jednak było mobilizować klientów do tego aby polecali dane przedsiębiorstwo… dopóki nie pojawiły się portale społecznościowe.

Facebook, Nasza-Klasa czy Twitter otworzyły reklamodawcom zupełnie nową drogę dotarcia do klienta. Sprawiły, że można było odpowiednio stargetować konsumentów pod względem ich zainteresowań i ustalić jakie mają potrzeby. Żadne inne medium do tej pory nie dawało takich możliwości.

Internauci na portalach społecznościowych sami dają reklamodawcom informacje o swoich zainteresowaniach, o tym co lubią a czego nie lubią, o tym co chcieliby sobie kupić, wymieniają się interesującymi ich linkami udzielają sobie porad lub polecają sobie najróżniejsze rzeczy. Okazało się, że dla firm dotarcie do społeczności (które kilka lat temu było niezwykle trudne) nie stanowi obecnie większego problemu. Pojawiła się nowa „ziemia obiecana” dla reklamodawców.

O sile marketingowej portali społecznościowych świadczy obecność na nich firm i przedsiębiorstw. Obecnie fanpage na Facebooku jest czymś równie obowiązkowym jak strona internetowa. Dotyczy to nie tylko dużych przedsiębiorstw, ale praktycznie już każdej firmy. Korporacje mają tutaj jednak ten komfort, że mają większy kapitał na reklamę swoich produktów i usług poprzez portale społecznościowe.

O ich sile świadczy również to, że pojawiły się firmy zarabiające na tworzeniu reklam tylko na takich portalach! Oraz zatrudnianie pracowników, których zadaniem jest tylko moderowanie fanpage firmy i zdobywanie nowych „Likersów”. Nie ma co ukrywać, że społeczność daje niesamowitą możliwość na powiększenie kapitału danej firmy. Żadna firma nie mogła sobie do tej pory pozwolić na tak bliski kontakt z daną społecznością jak to jest obecnie – właśnie dzięki portalom społecznościowym.

 
Copyright © 2012 by stacja-tworcza.pl