Informacje
Polecamy również
naprawa sprzętu rtv warszawa
- http://www.naszewydatki.com.pl/
- http://www.wilamowski.com.pl
- Polecamy projekty logo z gwarancją satysfakcji.
- taśmy dwustronne
B jak Brand

Prawdziwy sukces reklamowy osiągają tylko ci, którym uda się wypromować swój brand – czyli swoją markę.

Sukces takich gigantów jak Apple, Wedel, Ford, Nokia, McDonald czy Nestle pokazuje, że duże pieniądze można zarobić praktycznie w każdej dziedzinie. Można wypromować każdy produkt, sprzedać każdą usługę – najważniejsze jest odpowiednie wypromowanie swojej marki, sprawienie, że będzie się ona kojarzyła z dobrą jakością i atrakcyjną ceną, ale przede wszystkim będzie się „kojarzyła dobrze” i to jest bardzo ważne!

Aby wypromować swój brand nie wystarczy tylko atrakcyjne logo czy wykupienie czasu reklamowego w telewizji. Marka to coś więcej – to odpowiednia historia opowiedziana klientom, to coś co sprawi, że klient idąc do sklepu i zastanawiając się co ma kupić w pierwszej kolejności pomyśli np. „muszę kupić Nutellę do kanapek bo właśnie się kończyła” – nie masło orzechowe tylko właśnie Nutellę! Lub „słyszałem świetną piosenkę muszą ją ściągnąć na mojego Iphone” – nie telefon – Iphone! Nie jem czekolady – tylko Milkę! Nie jem hamburgera – tylko Big Maca! Nie poruszam się samochodem – tylko Mercedesem! To są przykłady nie reklamy samych produktów, ale odpowiedniego wyrobienia marki. Sprawienia, że stała się czymś naturalnym, czymś co nas otacza.

Osiągnięcie takiego poziomu nie jest rzeczą prostą. Wymaga od marketingowych speców wymyślenia konsekwentnej, długofalowej kampanii – a właściwie opowiedzenia historii o danej firmie. Takiej historii, która zapadnie w pamięć odbiorcom. Jest to również związane z kreatywnością marketingowców.

Sama reklama telewizyjna, radiowa czy internetowa nie wystarczy. Coraz częściej trzeba sięgać po coś nowego, szukać nowych sposobów dotarcia do klienta – tak żeby móc odróżnić się od konkurencji i sprawić, że produkty firmy zaczną podbijać rynek.  

 
Copyright © 2012 by stacja-tworcza.pl